Klient: Biuro podróży

Format: 30s video + 30s webview

Target: kobieta / mężczyzna 25-75 lat

  • wzmocnienie wizerunku marki biura podróży w Krakowie oraz Warszawie
  • Sprzedaż wycieczek z oferty „Lato 2019”

Biuro podróży z siedzibą w Krakowie, działające na terenie całej Polski uruchomiło na iQ.screen kampanię wspomagającą sprzedaż wycieczek i ofert wakacyjnych.

Bardzo spodobała nam się oferta promocji na nośniku iQ.screen. Nie spotkałam się bowiem dotąd z reklamą zewnętrzną, której wyniki możemy mierzyć z łatwością jak w przypadku reklamy internetowej. Do tej pory nasze biuro inwestowało w billboardy, ale z radością przyjmuję tego typu nowości w branży. – właścicielka biura podróży z Krakowa

Podczas podróży taksówką pasażerowie oglądali najpierw spot video prezentujący widowiskowe ujęcia z miejsc, gdzie sprzedawane są wczasy. Można było ujrzeć zachód słońca na Chorwacji lub piaszczystą plażę w Grecji.
Następnie po zakończonym klipie wideo, który trwał 30 sekund uruchamiana była wyszukiwarka ofert last minute bezpośrednio z biura podróży. Klient taksówki mógł przejrzeć najlepsze oferty, kierunki wakacyjne oraz ceny.
Całość połączonych bloków trwała minutę (30s + 30s).