Klient: Wypożyczalnia samochodów sportowych

Format: 30s video + 30s webview

Target: mężczyźni 21-40

  • zaznaczenie obecności marki na terenie Warszawy i Krakowa
  • Zwiększenie liczby wypożyczeń samochodów
  • Poznanie floty dostępnych samochodów

Wypożyczalnia samochodów sportowych działająca na terenie Warszawy oraz Krakowa uruchomiła na nośnikach iQ.screen kampanię wizerunkowo – sprzedażową przy użyciu spotu wideo oraz swojej strony internetowej.

„Kampania na iQ.screen okazała się być genialna w swojej prostocie.

Założenia kampanii były proste – przekazać odbiorcom flotę dostępnych samochodów wraz z cennikiem i umocnić pozycję marki na terenie Krakowa i Warszawy.

W tym celu wypożyczalnia uruchomiła kampanię wideo + www, gdzie początkowo wyświetlana była jedna z kreacji wideo prezentująca dostępne samochody. Po zakończonej emisji wideo użytkownik otrzymywał dostęp do strony internetowej wypożyczalni, gdzie mógł przejrzeć dostępne samochody wraz z ich cennikiem.